PROJEKTY SPECJALNE - wolontariat

Proponujemy Państwu zorganizowanie zajęć będących idealną alternatywą dla tradycyjnego team building’u. Polegają one na zaangażowaniu pracowników (podczas kolejnego firmowego wyjazdu, bądź na miejscu,  w mieście, w którym znajduje się  Państwa firma) w działania na rzecz społeczności lokalnej. Co więcej, pomożemy Państwu stworzyć program, działający np. na zasadzie konkursu angażujący wszystkich pracowników Państwa firmy w stworzenie najlepszego projektu wolontariatu dla dzieci, a następnie pomożemy przy jego realizacji.

 

Działania takie sprawią, że wzmocni się więź miedzy pracownikiem a firmą, oraz między firmą (reprezentowaną przez pracownika) a społecznością lokalną. Form i pomysłów jest mnóstwo, my jednak na pierwszym planie stawiamy działania Państwa zespołu na rzecz dzieci z domów dziecka i ośrodków opieki społecznej. Tworzymy place zabaw, odnawiamy obiekty, dzielimy się z dziećmi Państwa wiedzą na temat życia i pracy w obecnej rzeczywistości, a wszystko to odbywa się pod okiem zaproszonych fachowców z wykorzystaniem przygotowanych wcześniej materiałów i planów niezbędnych do wykonania prac. Dzięki naszej pomocy koncentracja na danym zadaniu i wiara w słuszność przedsięwzięcia sprawią, że uczestnicy programu zbliżą się do siebie, poznają oraz będą aktywnie wspierać.

 

Korzyści jest wiele zarówno dla Beneficjenta, Pracodawcy jak i Pracownika. Pewnym jest, że dzięki tego typu programom Państwa Firma:


  • będzie budować pozytywny wizerunek wewnętrzny
  • wzmocni swój wizerunek jako Firmy społecznie zaangażowanej pośród społeczności lokalnych
  • ułatwi sobie przyciąganie nowych Klientów i podniesie wskaźnik lojalności Klientów obecnych
  • podniesie efektywność współpracy swoich pracowników na polu zawodowym
  • pomoże swoim pracownikom w rozwoju umiejętności interpersonalnych
  • zachęci do siebie nowych, aktywnych, zdolnych i ambitnych pracowników
  • poprawi stosunki zewnętrzne z partnerami biznesowymi i organizacjami samorządowymi
  • podniesie poziom rozpoznawalności marek
  • będzie kreować pozytywne PR
 
 
  partner sezonu 2017/2018
  partnerzy sprzętowi
  partnerzy